
Medewerker Backoffice
32-40 uur per week | Locatie Sliedrecht/Schelluinen
Voor de binnendienst van locatie Schelluinen zoeken wij een medewerker voor de back office.
Werken bij Vlot is dynamisch en elke dag anders. Met ons (meubel)transport regelen wij alles van A tot Z voor onze klanten. Wij stralen graag uit naar onze klanten dat onze dienstverlening in vertrouwde handen ligt en alles goed komt. Wij zijn bereid een stap extra te zetten!
Door jouw vaardigheden zoals klantvriendelijkheid, zelfstandigheid en tact, draag je er zorg voor dat onze dienstverlening goed verloopt en klanten tevreden zijn. In jouw rol als ‘spin in het web’, kun je impact maken.
Ons bedrijf is volop in beweging en daarom willen we op korte termijn ons team versterken met een spontane en enthousiaste collega die (bij voorkeur) 32/40 uur per week beschikbaar is.
Heb jij?
- Minimaal 2 jaar ervaring in een zelfde of vergelijkbare functie?
- Ervaring met het plannen van werkzaamheden?
- Minimaal MBO+ werk- en denk niveau?
- Goede communicatieve vaardigheden?
- Goede kennis van Microsoft programma’s (MS Office en Microsoft Dynamics)
- Kennis van logistieke processen is een grote pre
- Kennis van Boltrics is een grote pre
- De gave om onder druk overzicht te bewaken en rustig te blijven?
- Een commerciële instelling?
Kun jij?
- Zowel in een team als zelfstandig werken?
- Op een nette en correcte wijze klanten te woord staan (zowel telefonisch als via de email)?
- Flexibel zijn in veranderende omstandigheden?
- Oplossingsgericht denken?
- Precies en secuur werken?
- Goed overweg met MS office?
Kun jij alle bovenstaande vragen met ‘Ja’ beantwoorden? Dan nodigen wij je graag uit om te reageren en misschien word jij onze nieuwe collega.
Welke werkzaamheden kun je onder andere verwachten?
- Werken aan het opbouwen van een goede relatie met zakelijke klanten en afnemers.
- Verwerken van factuurstromen.
- Beantwoorden van vragen van klanten.
- Contact onderhouden en werkzaamheden afstemmen met de teamleiders en de manager van het warehouse.
- Het borgen van de kwaliteit van werkprocessen.
- Controle uitvoeren op binnenkomende goederen en leveringen.
- Correct verwerken van goederen en leveringen in het WMS.
- Contact onderhouden en werkzaamheden afstemmen met de teamleiders van het warehouse en de andere collega’s van de afdeling backoffice.
- Controle uitvoeren op de binnenkomst en verwerking van de retourstromen en de afvalstromen.
Wat kun je nog meer verwachten?
- Een uitdagende baan bij een sociaal familiebedrijf.
- Een tijdelijke arbeidsovereenkomst met uitzicht op vast dienstverband.
- Een salaris volgens de CAO Beroepsgoederenvervoer.
- Inschaling vindt plaats in schaal C (basisloon minimaal 2613 euro, maximaal 3179 euro) met doorgroeimogelijkheid naar schaal D (minimaal 2782 euro, maximaal 3385 euro) op basis van aantoonbare werkervaring.
- Vakantietoeslag van 8%.
- Deelname in de pensioenregeling van het Bedrijfspensioenfonds.
- Minimaal 24 vakantiedagen + 3,5 A.T.V dag (op basis van 40 uur).
- Reiskostenvergoeding.
- Veel mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen door middel van het volgen van cursussen en opleidingen binnen de Vlot Academy.
- Iedere dag gratis bedrijfsfruit.
- Eigen bedrijfsfysio.
Het aanleveren van een VOG is een standaard onderdeel van de aanname procedure.
Reageren?
Ben jij enthousiast geworden en wil jij direct solliciteren? Reageer dan snel via onze website www.werkenbijvlot.nl of mail naar vacature@vlotlogistics.nl. Voor inhoudelijke vragen over de functie mag je ook bellen naar Glenn via het telefoonnummer 085-0532380. We zien je reactie heel graag tegemoet!
Nb Acquisitie nav deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

