Certificeringen
Van een paard en wagen tot een wagenpark van tientallen vrachtauto’s en bestelbussen.

125 jaar Vlot Logistics
Van een paard en wagen tot een wagenpark van tientallen vrachtauto’s en bestelbussen; veel is veranderd in de 125 jaar die Vlot Logistics bestaat. Maar in al die jaren zijn de kernwaarden hetzelfde gebleven: betrouwbaar, servicegericht en altijd streven naar de hoogste kwaliteit. Deze uitgangspunten vormen nog steeds de pijlers onder het succes van Vlot Logistics.
De basis werd aan het einde van de negentiende eeuw gelegd door Gerrit Maat uit Sliedrecht. Hij begon een bodedienst tussen zijn woonplaats en Dordrecht. In 1929 nam Rokus Vlot, boerenzoon uit Oud-Alblas, het eenmansbedrijf over. Ruim twintig jaar houdt hij de teugels letterlijk en figuurlijk in handen; ondanks de wereldwijde crisis en de Tweede Wereldoorlog kan hij het hoofd boven water houden.
De basis werd aan het einde van de negentiende eeuw gelegd door Gerrit Maat uit Sliedrecht. Hij begon een bodedienst tussen zijn woonplaats en Dordrecht. In 1929 nam Rokus Vlot, boerenzoon uit Oud-Alblas, het eenmansbedrijf over. Ruim twintig jaar houdt hij de teugels letterlijk en figuurlijk in handen; ondanks de wereldwijde crisis en de Tweede Wereldoorlog kan hij het hoofd boven water houden.

Onze geschiedenis
Van een paard en wagen tot een wagenpark van tientallen vrachtauto’s en bestelbussen.
125 jaar Vlot Logistics
Van een paard en wagen tot een wagenpark van tientallen vrachtauto’s en bestelbussen; veel is veranderd in de 125 jaar die Vlot Logistics bestaat. Maar in al die jaren zijn de kernwaarden hetzelfde gebleven: betrouwbaar, servicegericht en altijd streven naar de hoogste kwaliteit. Deze uitgangspunten vormen nog steeds de pijlers onder het succes van Vlot Logistics.
De basis werd aan het einde van de negentiende eeuw gelegd door Gerrit Maat uit Sliedrecht. Hij begon een bodedienst tussen zijn woonplaats en Dordrecht. In 1929 nam Rokus Vlot, boerenzoon uit Oud-Alblas, het eenmansbedrijf over. Ruim twintig jaar houdt hij de teugels letterlijk en figuurlijk in handen; ondanks de wereldwijde crisis en de Tweede Wereldoorlog kan hij het hoofd boven water houden.
De basis werd aan het einde van de negentiende eeuw gelegd door Gerrit Maat uit Sliedrecht. Hij begon een bodedienst tussen zijn woonplaats en Dordrecht. In 1929 nam Rokus Vlot, boerenzoon uit Oud-Alblas, het eenmansbedrijf over. Ruim twintig jaar houdt hij de teugels letterlijk en figuurlijk in handen; ondanks de wereldwijde crisis en de Tweede Wereldoorlog kan hij het hoofd boven water houden.






Bekijk ook deze onderwerpen
Van een paard en wagen tot een wagenpark van tientallen vrachtauto’s en bestelbussen.